- fqc.ltd1@gmail.com
תקן ISO9001
תקן ISO 9001 כולל דרישות למספר אלמנטים מרכזיים של QMS, כולל
- הקשר של הארגון: הבנת הגורמים הפנימיים והחיצוניים שיכולים להשפיע על ה-QMS של הארגון
וזיהוי הצרכים והציפיות של בעלי עניין. - מנהיגות: הפגנת מנהיגות ומחויבות ל-QMS, קביעת מדיניות איכות והבטחה שמטרות איכות
יוקמו ותמסרו. - תכנון: תכנון תהליכי QMS, כולל הערכת סיכונים וזיהוי הזדמנויות לשיפור.
- תמיכה: אספקת המשאבים, התשתית והתמיכה הדרושים להקמת, יישום, תחזוקה ושיפור ה-
QMS. - תפעול: הטמעת תהליכי QMS, לרבות תכנון ופיתוח, ייצור ומתן שירות.
- הערכת ביצועים: ניטור ומדידה של תהליכי QMS, והערכת ביצועים מול יעדים ודרישות.
- שיפור: נקיטת פעולות מתקנות ומונעות לשיפור מתמיד של ה-QMS.
