תקן ISO9001

תקן ISO 9001 כולל דרישות למספר אלמנטים מרכזיים של QMS, כולל

  • הקשר של הארגון: הבנת הגורמים הפנימיים והחיצוניים שיכולים להשפיע על ה-QMS של הארגון
    וזיהוי הצרכים והציפיות של בעלי עניין.
  • מנהיגות: הפגנת מנהיגות ומחויבות ל-QMS, קביעת מדיניות איכות והבטחה שמטרות איכות
    יוקמו ותמסרו.
  • תכנון: תכנון תהליכי QMS, כולל הערכת סיכונים וזיהוי הזדמנויות לשיפור.
  • תמיכה: אספקת המשאבים, התשתית והתמיכה הדרושים להקמת, יישום, תחזוקה ושיפור ה-
    QMS.
  • תפעול: הטמעת תהליכי QMS, לרבות תכנון ופיתוח, ייצור ומתן שירות.
  • הערכת ביצועים: ניטור ומדידה של תהליכי QMS, והערכת ביצועים מול יעדים ודרישות.
  • שיפור: נקיטת פעולות מתקנות ומונעות לשיפור מתמיד של ה-QMS.
Scroll to Top
דילוג לתוכן